הפקת יום כיף

חייבים כבר יום כיף

אתם, הטיפוסים הרגילים, שמבלים את מרבית שעות היום מול המחשב. מכירים את התחושה הזאת של השובע מהעבודה, הדחף הבלתי נשלט לחופש והשאיפה להיעלם מכל הפרויקטים והמשימות שזרקו עלינו ליום אחד של מנוחה. יום כיף לעובדי החברה.

טיפ טוב ליום כיף מוצלח

יום כיף מבחינתנו זו איננה העובדה שאנחנו לא נעבוד באותו יום, ברור לנו שאם אנחנו נקבל יום חופש בבית, נתעסק בלא מעט פרויקטים, משימות שאנו חייבים לעשות, בין אם הבנים שמבקשים קצת זמן איכות איתנו, בין אם זה קניית מצרכים לבית שאנחנו דוחים אותם כבר הרבה זמן או שזה יכול להיות פשוט לעבור להורים להגיד שלום. יום כיף מבחינתנו זה משהו ייחודי. חוויה שונה.
ארגון של ימי כיף יכולה להיות חוויה מהנה ומנגד היא יכולה להיות תהליך מייגע.

יש לקחת בחשבון שכל הקשור לארגון של אירועים, ימי גיבוש וימי כיף אחרים לעובדים יצלח באם הוא אכן יצליח למלא את אותה מטרה שיועדה לו מלכתחילה.

כיום, קיימת אפשרות לפנות לחברה או אנשי מקצוע המתמחים בכל הקשור על ארגון ימי כיף בדיוק כמו חברת יום כיף נקודה קום ובכך לחסוך לכם בזמן יקר וליהנות מתוצאה מוצלחת.

הפקת יום כיף

 מהו יום כיף?

ימי כיף הם ימים שבהם העובדים יוצאים מאותה מסגרת גיאוגרפית ומנטאלית של מקום העבודה, מהלחצים היומיומיים, מהשגרה ומהיעדים שבהם הם מחויבים לעמוד ליום שכולו הנאה.

ישנן פעמים בהן היוזמה, ארגון והביצוע שלהם היא באחריות ועד העובדים אשר מעוניין לפנק את העובדים ופעמים אחרות המעסיקים הם אלו שמחליטים לארגן יום כיף שמטרתו גיבוש והזרמת אנרגיות מחודשות למקום העבודה.

התוצאה של ימי גיבוש וכיף אלו הינה שהעובדים חוזרים מלאי חוויות ומוטיבציה לכבוש יעדים ולרצות את אותו מקום עבודה שהיה אחראי על כך שהם ייהנו.